Dino ze zgodą na przejęcie eZebra.pl

Robert /

Zarząd firmy Dino otrzymał zgodę Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta (UOKiK) na przejęcie platformy eZebra.pl. Warunki określone w umowie dotyczącej nabycia 75% udziałów w eZebra.pl zostały spełnione, w tym uzyskanie zgody zarówno od organu konkurencji, jak i od banku JTG Polska, finansującego eZebra.pl. Całkowity koszt udziałów wynosi około 61 milionów złotych, z czego 11,5 miliona złotych przekazane zostanie eZebra jako wkład na nowo nabyte udziały, a około 49,5 miliona złotych to zapłata za istniejące udziały odkupione od założycieli.

eZebra.pl prowadzi drogerię internetową, oferującą szeroką gamę produktów kosmetycznych, perfum, a także akcesoriów z zakresu urody, zdrowia, pielęgnacji osobistej i gospodarstwa domowego. Sklep internetowy posiada dziesiątki tysięcy produktów w różnych kategoriach, obejmujących makijaż, pielęgnację skóry, perfumy oraz zestawy prezentowe. W ofercie e-drogerii znajdują się produkty renomowanych marek, takich jak m.in. Estee Lauder, Nabla, NYX, Paco Rabane, Giorgio Armani, Calvin Klein, Max Factor, L‘Oreal Paris, Maybelline czy Rimmel.